HellOnHighHeels

Working nine to five

Kategori: Ingen kategori

Nu är älskling på jobbet och tjänar massor pengar medans jag sitter ensam hemma hos honom och bränner filmer och tankar musik. Ska dra mej upp till köket o fixa nån slags frukost. får se vad det blir. Sen ska jag fortsätta städa här inne. det är sjukt stökigt eftersom vi har gort om massor på rummet. Ikväll blire nog mysa och se på film eller spela tc spel eller nåt. bara lite segt att älskling inte slutar förens 20:00....
Men jag har 2 datorer, en för nöje o en för jobb haha. Nejmen jag får 50 spänn per bränd film :D
Kommer bli rik >:D Närå men lite tjänar man ju. Imorgon är min pojke ledig så vi ska väll hämta lite kläder o så hemma och mina pengar för mina betyg och barnbidraget. För övrigt så ärw jobbigt att skriva på min dators inbyggda tangentbord före fattas massor tangenter. Bild på min arbetsplats kommer sen!
Kommentera inlägget här: