HellOnHighHeels

Städar rummet.

Kategori: Ingen kategori

Städar rummet och lyssnar på Iron Maiden. Inte det bästa som finns att göra men men. När jag är klar med det så ska jag börja fixa mej inför skolavslutningen. Går ut 8:an för andra gången ehe. Men jag kommer aldrig gå ut 9:an för jag har blivit halvt utslängd från navestad eftersom ajg är överårig så får jag istället börja på marielund. Haha jag slipper iaf göra nationella i 9:an :D
Ahja det blir bättre såhär.
Orkade inte blogga nånting igår men det var fett kul på badhuset. Typ 2 år sedan jag var där eller nåt. Så ja det var kul. När jag kom hem så sydde jag ett linne utav morsan gammla tröjja som hon itne använder längre. Blev fett snyggt. Ska ha det sen idag tänkte jag. Så bilder kommer såklart!
Näe om man ska fortsätta städa nurå.
Kommentera inlägget här: