HellOnHighHeels

Det blir bara värre

Kategori: Ingen kategori

Varför kan det  inte baa finnas en reset knapp till livet? Lixom bara återställa allting till grunden så man slipper påminnas om massor skit som har hänt. Känner att jag inte orkar med det längre. Vad jag än gör så påminns jag om hur bra allting är för alla andra. Jag kan inte ens se på nånting som ska göra en glad utan att bli ledsen. Känner att dethär inte fungerar längre. Vill bara säga upp mej från livet och hamna nånstans där man inte kommer ihåg ett skit av vad som har hänt.
Hemma är knas, skolan är knas, kärleken är knas. När ska det vända och bli bra igen? Verkar som att den dagen aldrig tänker komma till mej. det blir bara värre och värre för varenda dag som går. Fattar egentligen inte varför jag ens ska hoppas på att det blir bättre när det bara är bevisat att det blir värre hela tiden. Ahja nu ska jhag nog sova. är egentligen inte trött men det är bara för att inte behöva tänka. Imorgon blir det fittmöte i skolan. Orkar inte med det, jag har för i helvete sommarliov nu! Sen bir det kanske möta älsklingen på stan, men med tanke på hur det är mellan oiss nu blir det nog inget. Sen gå på Jessies student. Känner egentligen inget behov v att gå dit. Men morsan tvingar mej så ja får väll gå ändå.
Kommentera inlägget här: