HellOnHighHeels

I´m back bitches.

Kategori: Ingen kategori

Tjena hejjsan hoppdan. Jag har tråkigt. Måste städa mitt rum vilket kommer ta hela dagen i min tackt. Man såg inte ens golvbet imorse före var så stökigt. Men nu har jag städat fram en gång från dörren till sängen iaf XD Blä jag hatar att städa. Får lära mej att inte stöka ner så jag slipper städa :D
Har även ny design här för dom som missat det. Kände att jag vill blogga igen. Har läst lite mindre och större bloggar. Om jag får säga mitt så gillar jag de mindre bäst ;D
Ahja imorgon fyller farsan 50 år. Då kommere massa folk hit och man måste vara finklädd o shit. Blargh hatr finkläder ._.
Känns även jäkligt skumt att blogg har ändrats så mycket på typ några dagar då jag itne har brytt mej om nånting. Men jaja det blev mycket bättre såhär tycker jag. Nu ska jag fortsätta städa och sen får vi se vad jag hittar på för nånting. Hörs senare!
Kommentera inlägget här: